Friday, June 19, 2009

JUMAAT YANG SIBUK

Semalam latihan berakhir pada jam 5 ptg. Lepas minum petang (bubur durian lagi..tapi best) dekat pukul 5.30 baru bertolak balik ke KKB. Sampai elok-elok masuk Maghrib.
Hari ini memang dipenuhi tugasan yang menunggu, mendatang dan ..... Dalam 5 jam dapat settle beberapa perkara untuk hari ini...
i) settle pasal surat panggilan Kursus (tak jadi mesyuarat) di Impiana Casuarina Hotel )tak jadi Heritage) Ipoh. Ada sekolah tak terima tolong menolong la pulak untuk panjang-panjangkan surat yang diterima agar sahabat-sahabat tak ketinggalan.
ii) kontek mengontek dengan GITN settle seperkara dua - update Kaspersky AV, report sesawang dihalang -www.oovoo.com dan www.justin.tv - sudah diambil perhatian oleh Nurashikin kat gitn.
iii) settle urusan Pelan Tindakan Sekolah Bestari negeri Selangor - yang belum ada Seri Puteri & Sg Pusu (SRJKT Vageesar dah lama hantar tapi terlepas pandang - soori la Cikgu Thurai). Lepas ni terserah kepada Cikgu Saemah (S/U) untuk kumpul, print & bind semua dokumen yang dihasilkan di Pangkor untuk diserahkan minggu depan.
iii) pasang banner jubli emas - 2 lagi - dan turunkan bendera keliling sekolah - mujur Justin ada untuk bantu.
iii) Buku rekod mengajar...isi tetap diisi ---dan dihantar.
Lepas balik ni macam biasa - solat jumaat, tidur, lepas asar bertolak ke Kuala Selangor- naik bas - rombongan asrama ke Anugerah Seri Asrama Terbilang (ASAT) ...berita pasal ni tengok kat www.asramasm3kb.blogspot.com
That's it for today

No comments:

Post a Comment