Thursday, January 27, 2011

Jan 27

Khamis - apa pulak planning hari ni? semalam akaun upk dah siap, nak sain minit dah siap... tinggal nak pulangkan dan ke bank untuk tukartangan akaun jkkk. Selin tu ada mesy ke idak JK Pengurusan tak ada pulak notisnya. Ikut jadual baru tak ada kelas hari ni..tunggu relif je le. Petang latihan rumah sukan.. sempat ke? come what may!!!
Memang dapat relif pun..2 kelas sekali..sebelum rehat & selepas rehat. Tgh dalam kelas pengetua cari.. lepas kelas dlm bilik pengetua ada 2 orang sedang berbincang - sorang mantan pengetua smkhd & mantan pengurus Yayasan Selangor - Hj Shahibi (kini kaunselor Rumah Pemulihan Akhlak (swasta punya pun ada) di Beruntung Prima. sorang lagi pembekal alat perakam waktu elektronik. Bincang2.... sampai 11 lebih... buat itu buat ini dah time nak balik.Maka balik la kita. Lepas solat dlama 3lebih ada app dengan kontraktor kecil untuk buat papan tanda di balai2 raya. Selesai dah masuk waktu Asar... ada app pula dengan bendahari UPK..sebelum tu singgah masjid besar.. ingat kot boleh jumpa kat situ tapi tak ada .. kena le ke rumahnya di Pdg Golf. Beres urusan dah dekat 6 ptg. Dah sampai rumah teringat la pulak bahan untuk mesy jk masjid mlm ni. Sempat siap sebelum keluar Isyak dan sambung ke mesyuarat sampai 11 mlm. Balik ..masuk tidur.

http://www.pmalam.ads4blog.net/ atau http://www.ads4buckspmalam.blogspot.com/ atau nak masyuukkkk hari-hari... klik kat http://tunaisegera.com/?r=pmalam

No comments:

Post a Comment